14 noiembrie 2013

„Copilărie sub cod roşu“







Î
n
c
h
i
d
e

g
a
l
e
r
i
a

f
o
t
o

„Copilărie sub cod roşu“


Autor: Harald Odăţeanu, 14.11.2013
Elena Sevaciuc, una dintre participantele la revolta din 15 noiembrie 1987 de la Braşov, a lansat, ieri, cartea „Copilărie sub cod roşu“, pe care a scris-o, spune ea, inspirată de viaţa copiilor străzii şi a mamelor nevoite să muncească în străinătate. La lansarea au fost invitaţi şi elevi de la Colegiile „Unirea“ şi „Andrei Bîrseanu“. „Strada a fost cea care m-a inspirat, începînd chiar cu zilele de după 15 noiembrie 1987. Atunci am ieşit în stradă, după care am făcut-o şi în 1989. Am scris pentru părinţi şi pentru copii, copii care de multe ori au ajuns în stradă, nu din vina lor, ci din neglijenţa părinţilor sau din încercarea acestora de a face bine pentru ei. Am încercat să demonstrez că în stradă nu se mai ţine cont de etnia din care fac parte aceşti copii, ei se împrietenesc şi trec împreună prin încercările vieţii. M-am referit în carte şi la drama femeii din România, ajunsă slugă prin străinătate, obligată să facă mari sacrificii pentru a încerca să ofere un trai mai bun copiilor ei“, a spus Elena Sevaciuc. Prezentînd cartea, scriitorul Andrei Bodiu spune că romanul este o poveste care reuneşte mai multe poveşti de viaţă. 
Sursa: Monitorul Expres

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu